Green Eyes

Hej igen. Nej jag har inte pluggat nåt, men ja, jag har åtminstone fixat referenserna.
 
När jag var hemma fick syster sminka mig lite, roligt^^ Vi spånade lite idéer för bröllopet, och jag tänker att jag är en sån som tycker om sminkningar med kraftig sotning, skarpa linjer, eller mycket färg. Därför vill jag gärna hellre ha en rejäl sminkning, och dra på ordentligt med färg, snarare än att ha en naturlig look. Min favoritfärg är ju inte egentligen grönt, men eftersom att jag tycker att det med rätt grönt och rätt typ av sminkning kan bli riktigt vackert, så är det ju snyggt om man kan fortsätta köra på det temat. Och ja, jag tycker principiellt att färgtema är grovt töntigt, men det gör saker och ting lite enklare, och eftersom grönt är Kimmys favoritfärg så kör vi på det.
 
Har sökt lite inspiration och tänkte visa lite bilder som jag tänkt mig, eventuellt med lite modifikationer på. Smakråd tas gärna emot! :)
 
En lite silvergrönaktig med guldton ytterst
Kan inte låta bli att tycka att den här är riktigt läcker
 Den här är nog min favorit faktiskt
Jag gillade att den här hade färgfokus i vinkeln mot näsan
Jag gillar inte riktigt dessa fransar, eller det blålila, men i övrigt snyggt
Just den här är väl ganska enkelt, snygg ljusgrön, men det händer inte så mycket
Det jag gillar med den här är själva pärlorna, även om just dessa kanske är lite väl stora
 

Så vad tycker ni? :) Snälla lämna en liten, sketen kommentar, så jag vet om ni tycker att det är gräsligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback