Åter till ångesten

Fick tillbaka feedback på mitt arbete från min handledare idag. Sen dess har jag hunnit göra om en hel del, tagit bort vissa saker, och skrivit om abstract och lagt till sammanfattning.
 
Har fått kommentarer i själva dokumentet som hon klippt ihop, och en heeeel del grejer i själva mailet. Blev lite överväldigad, vet inte hur jag ska hantera det här... Jag har i varje fall gått igenom de kommentarer som jag kände att jag kunde redigera, som hade lite oklarheter och behövde förtydligas för läsaren. Men sen kommer biten med att vissa delar i resultatet borde finnas i diskussionen och vice versa. Och så skulle hon vilja ha lite mer grejer i diskussionen, plus att det måste klippas och klistras lite. Så nu känner jag bara att jag vill göra anatomikapitlet helt i bilder för att bli av med ord som jag behöver ha i diskussionen...
 
ÅNGEEEEST var förnamnet. Snart går jag och lägger mig under en sten och hoppas på att arbetet mirakulöst är precis perfekt när jag kliver fram igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback