Ain't nobody loves me better than you

Gammal goding med Chaka Khan - finns på spotify, härlig låt som finns här!
 
Ohhh jag älskar att av misstag hitta nya snabbkommandon! Skulle markera ordet här med shift+vänster pil, men råkade klicka Ctrl+pil och hoppade hela ord i taget. Najs! Eftersom jag för det mesta sitter vid min laptop och jag inte har någon mus tillkopplad så försöker jag använda de kommandon jag kan i varje fall... Men med en så pass liten skärm så tar det ju inte direkt hundra år om man skulle behöva peka på nåt... x3
 
Om två timmar ska jag gå ner till Gubbens pizza där en klasskompis ska plocka upp mig så vi samåker till studiebesök på Sötåsens naturbruksgymnasium. Letade faktiskt fram en karta Cetrizin och allergidroppar till ögonen ifall det blir närkontakt med kaniner :/
 
Fram tills dess att jag ska gå har jag faktiskt tänkt ta mig i kragen och skriva lite på exjobbet. Mitt första mål blir att skriva några rader om boxvila och aktivering :) Har gjort mig en smoothie av naturell Kesella, grädde, frysta blåbär, hallon och mango samt lite vaniljsocker för att få ner syran lite gran... Om nom... Måtte detta ge lite studiemotivation ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback