My Feelings For You Are Forever

Bokat sista tågbiljetten för den här långa perioden ifrån varandra! Känns hur jävla awesome som helst! Eftersom att det är allhelgona just den helgen så känns det som att det är värt att boka så här tidigt. Om det ens finns några biljetter kvar sista minuten så kommer de vara helt sjukt dyra, det är jag helt övertygad om. Så nu har jag gjort det helt enkelt :)
 
Igår skaffade jag mig Instagram, mest för att kolla in andras bilder faktiskt. Tänkte försöka lägga upp nånting där själv ibland kanske, om du är intresserad och vill söka upp mig så heter jag lehkheh där. Glöm att försöka tyda det, men det har faktiskt en betydelse.
 
Vad mer vad det jag tänkte skriva? Jo, ni kanske har märkt att utseendet på bloggen har blivit helt skumt? Headbannern är som den ska, men det blir inga styckesindelningar, och mitt fina runmönster ser man bara en pyttekant på och sen är allt svart. Här inne i skrivhörnan kan jag meddela att hela raden av funktionsknappar såsom fetstil/snedstil, infoga bilder, infoga punkter och så vidare och så vidare - alla de är borta. Har ingen aning om varför det blivit så. Ska ta och meddela blogg.se och fråga vad fan det är frågan om och vad de kan tänkas göra för att reparera det. Har inte sett det på någon annans blogg so far.
 
Just det. Det är oktober nu också. Och jag har inte gjort någon septemberlista. Får sätta mig och tänka igenom ett par ikväll och skriva ner dem senare.
 
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback