Månadens Lista - Augusti

Jag vet att det är en dag försenat, men hellre det än att halva september hunnit gå innan jag inser att ingen lista för Augusti finns! Tänkte kolla det igår men fastnade lite.
 
Här är en kort lista på saker jag vill hinna göra innan jag dör.
 
-->  Se blåval på riktigt
--> Köra en gammal, fin Ford Mustang
--> Göra en lång road trip (gärna i ovan nämnda bil)
--> Besöka Disney World
--> Flyga luftballong
--> Flyga helikopter
--> Gå på festival utomlands
--> Förlova mig och gifta mig i Varnhems kyrka
--> Köpa ett hus
--> Köra bröllop med Kurt
--> Ha pappan till mina blivande barn lägga örat mot min gravida mage
--> Gå i Prideparaden
--> Se pyramiderna
--> Besöka Stone Henge
 
 
Vad vill du inte missa innan din tid på denna jord är förbi? Kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback