I see them bowlin'

Idag ska jag och lillasyster umgås med pappa. Vi föreslog att vi kunde åka till Tom Tits, men han ville inte det, så vi ska åka och bowla och äta och "shoppa" i Sickla.
 
Jag spände min tandställning i torsdags och fick insatt nå gummikedjor för att dra ihop gluggarna. Så sen dess och i en vecka eller säkert ännu längre, så kommer jag ha ont som fan i käften när jag äter. Inte särskilt kul... Jag plågar mig själv och mina tänder och försöker tvinga ihop käkarna, men det är iiiinte skönt. Fuskar och tuggar allting med små tuggor med framtänderna istället för det gör inte lika ont xD Om en timme ska vi åka iväg, och tills dess borde jag ha duschat. Har ätit frukost så gott jag kan, har en macka kvar men vet inte om jag orkar plåga ner den.
 
Har suttit och inspirerats till lite cupcakes inför nästa helg, men jag tänker faktiskt inte lägga upp dem här än. Kan ta bilder och visa mina egna när de är klara istället. Inte för att jag tror att Malin läser min blogg (eller snarare, jag är 100% säker), men om du gör det så fail 1 till mig nu. Så för att vara på den säkra sidan så väntar jag tills om en vecka när vi är på väg med dem till Thn för att fira att du fyller år :) :P
 
Igår försökte jag och syrran filma och dansa lite Gangnam Style med kigurumis, men det blev för mörkt, och det var för blött ute för vissa grejer, så vi får fortsätta kanske idag eller senare. Men sånt är alltid roligt, lägger upp ett klipp så fort vi har fixat något! :D
 
Puss och Kram - Bowla lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback