60 mins of pure happiness!

Exklusive minuter av reklam förstås. Men ikväll börjar det - sjunde säsongen av Bonde! Jag blir så lycklig <3
Lyckan hade förstås varit fulländad om jag fick vara hemma med min älskling och legat på vår soffa och tittat, men nu vet jag inte ens vilken tv jag kommer kunna se på. Förhoppningsvis är lillasysters film slut innan det börjar, annars måste jag antagligen jaga bort lillebror från källaren, och där är det inte direkt bekvämt att sitta.
 
Jag har äntligen kommit ihåg att kolla upp hållningshjälp på nätet, måste köpa mig en. Mamma vill också ha en. Frågan är bara om vi ska köpa en att dela på först och se hur det funkar, eller köpa en varsin på en gång. Kommer ju ändå behöva ha en egen sen när jag flyttar hem... Tydligen finns de i olika utföranden - olika nivåer. Den som jag trodde att jag skulle ha som är som en liten åtta har tydligen bara 30% effektivitet på hållningen, till skillnad från "västen" som har 100% effektivitet. Hur detta mäts har jag ingen aning om, men jag känner att med tanke på hur mina axlar känns så behöver jag en väst. Det fanns en väst med nivå två som var mitt emellan också, men äsch vafan, ska man göra det så kan man lika väl slå på stort på en gång. Ska försöka hitta förbi NPH också någon dag efter praktiken så de får knäcka och massera lite.
 
Idag har det varit så lite på vård att göra så jag har varit på op. När det väl hände grejer på vård så var jag inte ens där >.< Har ingen aning om hur det gick sen heller, men får väl kompensera med fler dagar där senare om det kommer in fler patienter i framtiden.
 
Näe nu ska jag göra nåt annat. Puss och Kram.
 
 
Detta är Hälsovästen Level 1 som jag tänker köpa och få bra hållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback