Sorry

Förlåt så mycket om någon känner att jag uppdaterar för dåligt. Grejen är den att jag väldigt sällan orkar ta fram datorn här hos mamma. Jag kan nästan lova att det kommer att ändras när jag flyttar hem om en vecka (!!!) och har min egna dator framme hela tiden och inte behöver göra plats för den.
 
Jag vet fortfarande inte varför bloggdesignen ser ut som den gör men jag undrar om det har någonting alls att göra med x och y-leden som Kimmy pratade om förut...
 
Har varit på operation igår och idag. I tisdags gick röntgenansvarige sköterskan igenom massor om röntgensäkerhet och allt möjligt, och jag och en annan tjej fick lite papper att låna och läsa. På eftermiddagen kom också en tjej ifrån MSD läkemedelsföretag (f.d. InterVet) och pratade om Caninsulin. Så tisdag var en pluggdag. I måndags hände typ ingenting, och inte heller igår så därför gick jag in på op.
Försöker ju faktiskt vara lite mer på pol, men det händer inte så mycket där, och när det gör det så missar jag det i alla fall för ingen tar en med sig.
 
Igår var det Bonde, Erik och Mackan och InkMaster. Bra tv... Idag skulle jag, mamma och syster gått ut och ätit, men mamma känner sig inte helt frisk så det blev inget. Lite tråkigt tycker jag.
 
Nu vill jag flytta hem. Trött på det här. Adressändrade i helgen. Glöm inte att göra det du också om du flyttar tillbaka till Skara!
 
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback