På't igen!

Då så, då var vi tillbaka i skolbänken igen! Förmiddagen var introduktion och vi fick papper på allt möjligt, och vilka examinationer som vi kommer att ha. Kursen är typ 3 veckor lång, och består av ett reflektionsseminarium i två (tre) delar - en skriftlig del och en muntlig del ur vilken vi ska få två frågor att resonera kring på ca en A4 - och ett etikseminarium tillsammans med etologistudenterna. Och just det, PBL också, får hoppas på att gruppen jag hamnar i försöker se till att det inte blir för stora frågor...
På eftermiddagen blev vi matade av massor av fakta om akutsjukvård, men tack och lov var inte allt helt nytt, men kändes ändå att man ville vara kvar och verkligen höra allting. Min hjärna är en gröt för tillfället.
 
Nu börjar jag bli lite hungrig, men älskling är på träning så bara jag som ska ha mat. Oj vad engagerad jag känner mig xD Går väl och kokar lite brysselkål till... Haha :D
 
Madde skulle kolla in ett stall idag, bad henne kolla upp med dem om de har plats för en till... Egentligen vill inte jag att min häst ska äta hösilage, men vi får väl se. Tror att det blir svårt att hitta något stall här omkring där de har hö till sina hästar.
 
Näe nu ska jag glo på nyheterna - vuxenpoäng!
 
Älskade fina lillasyster - jag saknar dig massor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback