Kurt Olsson

Jag har lite blandade känslor inför fredag-lördag när jag ska upp och hämta hästen. Det känns att det kommer bli stressigt, och jag är orolig över hur han kommer att ta det - håller tummarna för att han inte sparkar sönder transporten >.< Förhoppningsvis går det bra, och när vi väl kommer iväg och när vi landar i nya stallet kommer det nog att kännas väldigt skönt. Jag bara hoppas att han kommer överens med de andra hästarna och att han inte misstrivs och blir deprimerad. Nej usch vad jag överanalyserar det här - han kommer att älska det, och han kommer må bra av att dagligen bli motionerad, och pysslad med.
 
Ändå kan jag inte släppa tanken på att han mår så himla bra där han är nu, och jag känner mig som en skurk som tar honom därifrån. Men jag vill ju ha min häst hos mig, jag vill ta hand om honom och att vi ska må bra tillsammans. Djupa andetag!
 
Näe jag får kolla på lite Family Guy en stund. Har faktiskt gjort förberedelser inför morgondagens stundande presentationer, så jag får slappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback