Jävla Prutt

I jakten på mina hästpapper så hittade jag mitt vax för tandställningen. Yay tänkte jag, trots att jag vet att det inte varit särskilt effektivt tidigare. Kanske den här gången skulle det gå bättre? Självklart inte. Just nu sitter jag ju med en gummisnodd på höger sida av käken - och just det! Igår var det exakt 9 månader och därmed halvvägs med tandställningen! Förlåt - gummisnodd var det. Den har jag från den bakre tanden 407, upp till tredje tanden 103 som jag byter morgon och kväll, plus en snodd från 102 till 105 för att rätta till skevheten som blivit i överkäken. Detta har lett till att gluggen på vänster sida blivit större igen, samtidigt som gluggen på höger blivit mindre och orsakat att tråden längst bak sticker ut mer och mer och därmed skaver så fort jag gapar. Aj. Får ringa och fråga på FTV imorgon om de möjligen har en tång att knipsa av tråden med lite snabbt, för det skaver alldeles för mycket.
 
Det där blev mycket text.
 
I helgen har vi bytt till vinterdäck i Trollhättan, hälsat på en mormor och en farmor och farfar, fikat massor, och sovit i ett hus där man hör mössen gå omkring i väggar och tak - iiiiiih! Ska bli jävligt skönt att sova i lägenheten igen... xD
 
Jag vill till Gekås och köpa billiga hästsaker.
 
Nu ska jag göra kväll och varva ner, reflektionsseminarium imorgon. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback