Happy Puppy Dog!

Idag har det varit en lång dag med föreläsningar, men det har varit bra. Maria Edshammar stuteriveterinär är det som har hållit i föreläsningarna och vi har haft henne ett antal gånger sedan ettan, och hon är riktigt bra faktiskt.
 
Soligt idag så jag följde med Madde och Martina hem och åt lunch och sen gick vi ut med Flingan :) Muwsigt!
Madde hade pratat med foderhästens ägare som är veterinär, vad gäller botulismvaccination, så nu känns det bättre faktiskt. Sa att hon skulle tacka ja till stallplatsen åt mig, och sen ringde jag hem och pratade om det. Kändes så mycket bättre, hade liksom som en jobbig känsla av att det skulle bli ett obehagligt samtal men det var ett väldans trevligt samtal medan jag stod och stekte pannkakor. Så jag är alldeles lycklig! :D
 
Och nu gick en het pojkvän förbi så jag ska nog gå och pussa lite på honom!
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback