Frejas patte, Balders balle, Odens ollon

Fina svordomar från Hem till Midgård.
 
Imorse var det himla fint väder ute och jag och älsklingen gick ut på Billingen och hittade ner till Rhodedenrondalen. Himla fint! :) Har varit på stan och köpt busskort, och tittat förbi Lagerhaus men hittade inget av intresse. Har en känsla av att jag kommer få ta en tripp förbi Panduro när jag kommer till Stockholm nästa gång.
 
Om två timmar ska Kimmy åka till jobbet och jag blir ensam, buhu.. Vad ska jag göra då? Se på tv, hitta nån film, försöka pyssla nåt, orka plugga lite till... Vem vet? Kommer nog tända upp alla fina ljuslyktor :)
Imorgon följer jag med till Skara och hälsar på fina flickorna när de kommit. Får se om jag ska sova kvar om det går eller om jag ska ta bilen hem och sen hämta mannen imorgon bitti? Det är frågan, den får jag ställa till dem^^
 
Åhhh jag är så hungrig nu!! Skit. Glömde att köpa mandelbiskvier. Röv. Jaja.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback