R.I.P. Ino

Hela förra veckan var ett blur - älskling var här vilket var väldigt mysigt.
På fredag eftermiddag när han hade kommit på plats i Skövde och jag stod på röntgen fick jag ett samtal men kunde ju inte riktigt ta det då. Fick en stund senare två sms men jag hade inte tid för att läsa dem förrän jag började städa ur boxarna. Då visade det sig att det uppstått postoperativa komplikationer och mitt hjärta och hans familj var alldeles förkrossade då beslutet tagits att avliva den vackra, svarta schäfern som jag tyvärr bara hann träffa två gånger. När jag ringer upp K och frågar hur det är så är jag jätteledsen vilket får mitt hjärta att kramas ihop jättehårt.

Jag ringde Hanna och frågade henne om hon blir jätteledsen om vi skjuter på att leka, och Renée om det är ok att jag inte dyker upp på niornas vårbal. När dagen sen var slut fick jag skjuts till vh och åkte raka vägen till Skövde med det samma gamla tåg som jag brukar. Vi spenderade helgen på soffan med film och pizza, och på lördagen gick vi upp på Billingen. Där bland alla träd och buskar vet jag precis vad jag vill hitta på en vacker dag^^, Plockade en liten bukett med vitsippor, och sen hittade vi ut på skidbacken. Blev alldeles busig och galopperade ner för backen utan att kunna stanna förrän det planade ut :)

Söndag spenderades på soffan - mådde illa nästan hela natten och hela dagen. Måndagen var lite bättre, gick till praktiken. Träffade körEwa och hon undrade om jag ville följa med och grooma i Flyinge. Vi skulle åka i eftermiddag idag och tävlingen är imorrn och på fredag. Hade varit så himla roligt, om jag inte vaknat och mått piss igår. Igår hade jag feber och mådde illa igen, så jag låg på soffan och såg på film, sov, drack te och vatten. När det blev lite senare drack jag lite nyponsoppa med rispuffar och sen åt jag rostad macka med smör.

Nu har jag ätit mer rostad macka, druckit actimel och ser på Burlesque. Har sagt det förut men säger det igen - den är bra, men den är inte burlesque.

Näe nu blir det för långt igen. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback