Revenge

Idag är det fredag, men jag har haft lördag hela veckan utom i måndags när jag var på praktiken... Igår kväll såg jag på filmen från 4-5Kjell :) Så roligt :D
Känner fortfarande att min mage knorrar ibland och jag fyller den med Proviva och Actimel fyllda med probiotika för att det känns som en schysst tjänst liksom. Plus att det är gott^^

Idag känner jag mig lite taskig mot Pippuri som är själv på kliniken. Eller hovisarna är väl kanske där, men inga veterinärer och Anna är ledig. Men hon sa att det var ok om jag är ledig, jag får helt enkelt jobba dubbelt så hårt nästa vecka :)
Det blir Junibacken med mamma, marre och henke. Sen ska jag hitta till Panduro eller Ohlssons och köpa stuvbitar till vingar och hitta något att göra huggtänder av. Kanske en svart tygpenna, eller mamma har kanske redan det. Får gå ner och kolla först.

Sen kommer min älskling ikväll :D Myspys!

Nu tänker jag lyssna på Emilie Autumn, Spotify har varit generösa nog att lägga upp hela två stycken låtar från FLAG... YouTube is my friend <3

Ha en skön dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback