Priceless feelings

Lika skönt varje gång att höra kommentaren "...lite speciell va?" och känna att, Näe det är ta mig fan faktiskt inte bara jag som har märkt det^^, Då måste det ju vara sant, eller hur?

Fler sköna känslor - var på Heron och såg The Hunger Games idag med mitt hjärta <3 Efteråt åt vi på Pizza Hut, jag åt en champinjonlasagne, mums! :D

Mina filmer "Elinor som liten" och filmen från 4&5Kjell på Djurö är klara och min älskling var som en infödd stockholmare och åkte omkring och hittade till BGA Video och hämtade ut dem :) Kollade på reklamfilmerna lite snabbt, och ska nu kolla på den när jag är liten :) Knasmys!

Får skriva ett inlägg om 125årsfesten i Trollhättan i helgen, imorgon eller något.

Nu kliver snyggingen själv ut ur duschen nämligen ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback