Månadens Lista - Maj

Nu börjar det närma sig sommar på riktigt! Äntligen kommer man få tid till att bara ligga i solen och slappa, läsa en god bok. Haha trodde jag...

Här är en lista på alla de böcker jag försöker ta mig igenom, och resten som står på kö :P


--> Cirkeln (lyssnar nu på som ljudbok) och dess uppföljare
--> Catching Fire
--> Mockingjay
--> Påven Johanna
--> Hästarnas Dal
--> Mammutjägarna
--> Stäppvandringen
--> Nionde grottan
--> De målade grottornas land
--> Rapture (vilken släpps i sommar och som jag kommer läsa på en gång!)
--> Camilla Läckberg
--> Mari Ljungstedt

Det känns som om det är något mer... Antagligen är det fler, jag kommer nog på det i sinom tid. Det är många nog ändå ;) Har ni några tips så dela gärna med er.
Trevlig läsning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback