Footjuice

Mina fötter stinker. Det är en sanning.
Det har varit en bra dag idag, har känt mig pigg hela dagen, tror att det är ljuset som för en gångs skull får den reaktion som är menat :) Har fått göra ganska mycket eftersom vi var två stycken [assistenter].

Har bokat tid för att få benen gjorda, har faktiskt bokat tid på ett ställe i Skövde :) Blir bra, får jag spara ut mina gorillahåriga ben i två veckor till xD
Har även hittat vad för recept jag ska baka till sista dagen på praktiken. Får göra en liten egen bit till Henrietta som får ligga över helgen, det känns för "dramatiskt" att ta med på måndag...

Nu har jag nog vilat lite lagom sen jag kom hem och tycker att jag skulle kunna gå ut på en liten promenad som lillasyster ville göra. Men hon orkade inte vänta på mig och gick själv istället, hon kom hem nyss. Jaja, får se om jag tar en vända eller om jag gör en tallrik glass istället^^

Igår var jag och älskling på Skansen :) Köpte grejer till min Mumin och blev så inne i det att jag gjorde klar hela igår :D Så här blev den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback