Den manliga koden

Kollar på Erik och Mackan som försöker knäcka den manliga koden på TV6, simultant med älskling nere på rast på jobbet i Skara. Lite drygt att man hör hans TV ett par sekunder efter >.< x3

Idag har jag haft en bra dag. Det är en praktikant från Berga den här veckan och nästa, men nästa är det påsklov för min del. Min handledare var med tandveterinären ute på gård och kollade massa ponnysar, så jag fick vara med Anna idag. Roligt :) Har fått göra mycket mer de här två dagarna än på hela förra veckan känns det som. Mycket bra, mycket bra.

Har pratat med Hannapanna så jag ska åka till henne imorrn och sova där. Ska tydligen följa med på en dildofest också, knasigt :P Blir roligt. Sen är det torsdag och då ska jag boka tåg tillsammans med Sandra så vi åker samma tåg när hon ska till Göteborg.

Nu börjar programmet igen snart så ska prata med älskling som jag har i handsfree'n :) Så mycket särlek <3

Sussa sött!

Ps. Här är en awesome serie btw, läs gärna från början. Just den här strippen tyckte jag om :)

http://satwcomic.com/unlucky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback