Tisdagsnöjen

Imorse när jag gick upp började jag med att äta frukost och ta det lugnt. Sen satte jag i hårfärg och påbörjade grundmålningen av stolarna till ljudet av Top Gun.
När mitt hjärta vaknat och ätit och duschat så gick vi till en tygbutik på Norrmalm och köpte tyg till stolarna :) Ett äppelgrönt med ganska små, vita prickar. Gulligt^^,

Sen har vi ätit mat och glott på dumburken. Efter han åkte till jobbet så har jag målat en andra sväng på bordet som riktigt börjar ta sig, och en första sväng med svart på stolarna. Så fint så^^, Men stolarna är fanimej pisstråkiga att måla, särskilt när man är på tredje stolen och det är en kvar xD

Har kollat på Ringaren i Notre Dame och Den Lilla Sjöjungfrun^^, Men nu är klockan MASSOR, eller tja, kvart i midnatt. Har gjort kväll, ska bara smörja in händerna och stänga ner datorn, och krypa ner i sängen och vänta på att min älskling kommer hem <3

Sussa sött! Imorrn åker vi till sommarstugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback