Back to Black - and staying there!

Jaså här har det hänt grejer minsann, bara för att man varit ifrån datorn och bloggen ett par dagar (veckor..). Layouten är lite annorlunda, men jag kan nog vänja mig vid det.
 
Malta var varmt soligt och härligt! Vi gjorde hur mycket som helst och jag misstänker att det var ett sätt för R att hålla tankarna och därmed sig själv ifrån dotra. Hann därför inte pressa så mycket i solen som jag hade velat, men det räckte tydligen för att jag skulle få soleksem som heter duga. R sa att hon hade hört av en anställd som har det att har man haft "en släng" av det så går det över och sen blir det inget mer på resten av sommaren. Ja jo det vet jag ju inte vad jag tror om även om jag gärna skulle vilja att det var sant. Däremot så sa mamma att hon hade en period i ett par år när hon fick det när hon var i typ min ålder, men det gick över efter ett par somrar. Det är väl troligare att det stämmer på mig då. Men vi får se, ska försöka lägga mig i solen igen i sommar :P
 
Har nu jobbat min andra vecka på Albano och jag trivs bra. Alla är trevliga och hjälpsamma och visar och förklarar gärna, ber gärna mig om hjälp för uppgifter också vilket känns bra att man är betrodd :) Men det är tungt, jag saknar min pojkvän och vill egentligen bara att sommaren ska vara över så jag får åka hem igen till honom <3 Men jag ska stå ut, snart är vi halvvägs!
 
Näe nu börjar mitt batteri att dö, och jag ska färga håret! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback