Attempt no 2

Tidigare idag när jag skulle göra ett inlägg så råkade jag på något sätt dra ut internetkabeln med foten >.< Det blir lätt så när det är ett ormbo under skrivbordet...
Here goes försök två!

I helgen har jag varit hundvakt och festchaufför. Det gick väl bra men blev lite störd på att behöva vända tillbaka och hämta de två som från början sa att "det blir nog inte så sent" men som vid 22.00 någon gång sa att "vi tar taxi, kör hem tjejerna" och ungefär 22.20 insåg att "har ni kommit långt? kan du vända och hämta oss?"
Äsch. Fodrade hästarna också på kvällen och på morgonen.

Igår morse åkte vi hem, kom vid ca halv ett, åkte och handlade massa mat och sen segade vi resten av dagen med Glee och äppelpaj. Idag har vi varit och handlat mer färg och golvskyddspapper, och lagt ett lager grundfärg och nyss har jag lagt ett första lager svart färg på matbordet :) Kul att det får nytt liv. Sen är det stolarnas tur att få ny färg och nytt tyg :)

Själv har jag vaxat benen idag äntligen! Känns så jävla skönt! Själva behandlingen var väl inte jätteskön, men helt klart överkomligt. Terapeuten var jättegullig och vi pratade på om allt möjligt! När jag kom hem hade mitt hjärta lagat mat och sen var det dags för honom att åka och jobba, medan jag själv gick bort till Elins Esplanad och köpte mig ansiktsmask, hårfärg och ett besök på apoteket. Har nu plockat brynen och haft ansiktsmask, och nu är det nog dags att lägga i hårfärgen, eller jag kanske ska vänta med det tills imorrn så slipper det bli röda fläckar på lakanen...

Näe puss på er era bajskorvar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback