YesterdayWorld

Äntligen är älsklingen min på väg hem till Sverige igen. Det känns liksom som om man kan få bocka av en milstolpe till, även om det är en del kvar.. :/ Jag är fortfarande lite smått avundsjuk på hela grejen och hade också velat dra iväg på utlandsfestival. Men jag hade nog inte njutit av det utan K, på samma sätt som inte han gjorde det nu.
 
Har pratat med Jenny på jobbet och hon kan tänka sig att byta pass med mig så jag kan sluta en dag tidigare, måste bara prata med schemaansvarig så det är ok. Sen ska jag baka massa smarriga cupcakes till henne som tack :D
 
Idag hämtade jag ut min telefon efter att den bytt displayen. Känns bra att ha den tillbaka, men samtidigt irriterande att jag inte såg till att orka säkerhetskopiera alla kontakter, sms osv. Älskar att gå tillbaka och läsa gamla sms <3 Men nej, nu är det slut på det. Eller ja, det blir ju nya, men jag tycker om att läsa de från tidernas begynnelse om man så säger ;)
 
Jag måste nästan se till att skaffa en luftmadrass hit att sova på, den här madrassen är verkligen hemsk. Det är inte okej att känna golvet igenom den >.< Får se om jag kanske väljer att sova hos moster imorrn kväll.
 
Näe men nu ska jag stänga ner och göra kväll. Pussigurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback