Tomorrowland in my face

Imorse drog hjärtat mitt och grabbarna grus iväg och bilar ner till Belgien och går på festivalen Tomorrowland. Även en gammal klasskompis och en annan kompis med ett gäng är på väg ner. Och här sitter jag, i ett iofs för tillfälligt ganska soligt Sverige och ska jobba i en månad till. Hääärligt. Inte ett dugg avundsjuk. AAAARGHHHHH!! Jag vill ocksååååååå. Så sjukt jävla avundsjuk så jag dör! Inte kanske egentligen på musiken i sig, men själva tillställningen - allting ser helt awesome ut på bilderna. Och festivalstämningen som ännu inte infunnit sig efter att ha varit på två stycken. Jag känner en bristande erfarenhet som behöver rättas till.
 
Men nej, jag lagar lite lax i ugnen, biter ihop och jobbar kväll imorrn istället...
 
Jag är dessutom så kär och har sån abstinens och vill bara hem så gärna att jag snart slutar åka till jobbet och låtsas som ingenting >.<
Drömde en jätteobehaglig dröm om att jag pratade i telefon med K (som jag alltid gör när jag inte jobbar.. typ) som helt plötsligt säger att jag är jobbig som ringer och vill prata hela tiden, och prata så länge. "Det är bra att längta. När jag tänker efter så älskar jag nog inte dig längre särskilt mycket."
Förstår du att jag fick magsnörp och ville skrika och gråta? Minns inte om jag har vaknat efter det, tror jag gjorde det bara en kort stund och insåg att det bara varit en dröm och pustade ut över att jag vet att du faktiskt älskar mig <3
 
Ta hand om dig och ha så sjukt roligt (för mig också...) så ses vi om en och en halv vecka kanske <3
 
Nu ska jag ta hand om min mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback