Skåpstjuvar!

Det går små tjuvar i skåpen här. Och jag är mycket väl medveten om detta, oftast skriver jag mitt namn på grejerna eller så lägger jag det i gömmor på andra stället. Men efter att ha varit borta sen i torsdags morse och igår kväll funnit mina chips välbehållna i skåpet sen dess så tänkte jag att de är helt klart säkra tills idag. Men icke. En liten råtta har varit framme och snott dem. Jag är 100% säker på vem det är också, han ska få köpa nya till mig sen. Grejen var ju bara att jag ville ha dem nu.
 
Ledig idag och passade därför på att gå upp klockan 8 på morgonen och ringa till MamaMia. Var där på rådgivning och har bokat tid till nästa fredag för isättning av spiral (om någon tycker att det är intressant). Måste bara kolla upp om jag får gå tidigare ifrån jobbet för i så fall kanske jag kan ringa och få den en halvtimme tidigare, kom på att jag redan bokat tåg som jag kanske inte hinner med då. Alltid detta pyssel med att få tid till allting.
Försökte lämna in min telefon för service också men då måste man förstås ha följesedel/kvitto och det ligger i Skövde. Får ta det i helgen... Skulle köpa snören till att göra påsar till älsklings spelbord men hittade ett par färdiga istället. Jääättefina i transparent grått tyg med silkessnören^^ Om de inte duger får jag väl göra de andra i reserv ;)
Varit hos moster och hämtat min väska och laddaren till lilla röda. Näe nu måste jag bestämma mig för om jag ska gå och köpa chips på egen hand så länge eller om jag bara ska sätta mig och sy?
 
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback