Olympic Games

Idag är det invigningen av OS i London 2012. Har sett systrar i jeans med syrran, men slår över till invigningen på svt1 såhär en 17 min in. Coolt. Det ser ut som en förvirrad Quidditchplan xD Och OHMYGOD drottningen hoppar fallskärm med James Bond in på arenan! Episkt!
 
Imorgon bitti/fm åker jag med syrran till pappa och rensar ut på garagevinden. Ska bli lite najs att få se vad jag har där och slänga/skänka bort lite saker.
 
Jag har abstinens efter min pojkvän som ni kanske minns befinner sig i Belgien tillsammans med resten av världen exklusive mig...
Herreguuuuud vad jag har sockerdricka i hela kroppen! Jag älskar dig så sjukt mycket!
 
"I Sverige bärs [vigsel]ringen normalt på vänstra handens ringfinger då man förr trodde att det gick ett blodkärl därifrån direkt till hjärtat." - från www.svenskakyrkan.se
Låter så himla mysigt^^
 
Nu ska jag sova! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback