Feromoner

Har packat inför Gävle, hängt vid datorn och ätit lite mat. Pratat med älskling nästan hela tiden ända sen jag åkte från jobbet. Nu tröttnade han på mig och ville se på film istället (Nej jag vet, jag bara retas <3 ).
 
Just nu passar jag på att mumsa lite Ungsbakade chips, imorrn är det trådbyte i tandställningen och nya distanser vilket betyder att jag inte kommer kunna äta som en normal människa på ett par veckor igen. Kände att jag måste passa på att äta dessa knapriga, goda chips medan jag kan.
 
Jag har älskling munkis i famnen, som han glömde i måndags. Den doftar ljuuuvligt! Jag begraver ansiktet i den lena kragen och sniffar ihjäl mig på den!
 
Ohh har även skärgårdsradion på webradio igång - nu kommer en låt med Phil Colins är jag rätt säker på? Så jävla skön^^ sådana minnen!
 
Näe vänner, ni får ha det så himla bra när ni jobbar eller har semester eller vad ni nu gör, medan jag lyssnar på skön musik och hänger med med min härliga Emelie i Gävle i dagarna tre, i Camp Forever Alone!
 
Pöss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback