Vinterstudion

Det är fruktansvärt bra söndagstv faktiskt. Det är ett skönt ljud att ha på, och man kan se på hur andra idioter kämpar och svettas i kylan medan man själv mumsar frukost^^

Och det är underbart att inte vara ett dugg bakis^^ Fast jag vaknade faktiskt efter kanske 50 minuter av att ha sovit väldigt lätt, och frös. Så jag tände lite värmeljus och lade på mig en filt ovanpå täcket. Knasigt. Det brukar alltid vara skitvarmt i mitt rum. Kom hem kanske halv tre, kom i säng precis när klockan slog om till 03.00. Hann ta bort sminket och håret och borsta tänderna i lugn och ro. Hade avslutat kvällen med två stora glas vatten så på den fronten kändes det också bra redan.

Om en timme ska vi ner till bion och hämta ut biljetterna till Lejonkungen! :D Ska bli roligt, även om vi har ett manfall på två personer. Vi får titta extra åt dem. Hoppas det inte blir för mycket folk, vill hinna hämta ut biljetterna - vi har bokat bajsbra platser^^

Jag måste duscha - har alldeles för mycket hårspray i för att kunna göra något åt det här fluffet >.<

Så duscha alltså, och kanske dra en ögn genom nåt kapitel i anestesiboken för samvetet^^

Ha en bra dag! (:

Oh förresten, här är en underbar bild som min gamla högstadieklasskompis har lagt upp på fejjan med caption Phew nu kan man pusta ut! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback