Överdoserad

Idag har jag varit duktig. Egentligen borde jag skaffa glasögon. Och en extra lampa. Och smörja in mina axlar med baklängesOrudis.

Men jag har i alla fall först suttit på föreläsning om övervakningsutrustning. Sedan hade vi PBL direkt på lunchen och sen åt jag och Karin lunch i Smedjan och sen hjälptes vi åt med PBL i bibblan i en timme. Hon gick till bussen och jag satt kvar i nästan en timma till.
Hemma har jag renskrivit två feta handouts vilket ledde till en mindre huvudvärk (antagligen pga bristande belysning och liten text) och nackspärr. Om någon vill veta har jag nån allmän infektion i kroppen så munsår, och påverkade piercingar står även med på menyn.

Därav ett piller och ett stort glas vatten.

Nu sitter jag i sängen med ljus tända igen, lyssnar på Karlavagnen. Det handlar om ridsport och hästar efter att Rolf-Göran Bengtssons Jerringpris. Häftiga berättelser får man höra. Bland annat en kvinna i Norrland som tävlat i skogskörning m.m. med sin nording som även lärde honom att bogsera igång bilen när den inte ville starta. "I börjat stoppade jag armarna genom tömmarna och stoppa tömmarna genom bilrutan. Men tillslut lärde han sig att bara spänna för honom i skaklarna och ropa 'Jah!!' så drog han på tills han hörde att motorn startade!"

Underbart! Jag ska lära Kurt så mycket när jag väl har tid för honom <3 Måste fixa med ordentlig utrustning bara.

Näe nu, natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback