112?

Hur har jag 112 sidvisningar på typ 7 personer? x3 Någon var uttråkad och hoppades på ett inlägg?

Idag är det lördag och idag kände jag för att börja dagen med melodikrysset - så jag gjorde frukost och rattade in Senior Radio på stereon i vardagsrummet och gjorde krysset på datorn. Känner mig så fruktansvärt kulturell och framförallt allmänbildad när jag klarar ett kryss helt själv! Med hjälp av google i vissa fall i och för sig, men jag frågar ingen annan om svaren i alla fall! (Det är heller inte lönt, ingen som fattar när jag frågar...*host pappa host*)

Jag hade velat fortsätta att packa, mina finsaker och sånt. Har fortfarande inget tidningspapper så det kan jag ju glömma. Alternativet är väl att läsa lite i kursboken idag >.< Måste lära mig hur läkemedel interagerar, deras bieffekter och hur man bör planera med tanke på patienten. Hm.. kanske borde göra ett djupdyk i en tidningscontainer? x3 alternativet är liksom att vänta för att hämta göteborgsposten från smedjan. Vill inte vänta! Vill packa NU!

Ikväll ska jag eventuellt ut med Emelie i Skövde :) Länge sen sist, tycker om att få leka med sminkningar och sånt :)

Näe nu ska jag försöka hitta på något. Duscha, äta lunch och göra smoothie vet jag i alla fall att jag ska göra idag, oavsett resten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback