Omigawd

Det är fem dagar sen jag gjorde ett inlägg, och jag har ändå haft tillgång till dator typ varje dag. Har väl haft fullt upp med annat :D

K älskling, ditt ljudkort mår verkligen inte bra x3 ljudet kommer och går, och när det går så brusar det istället .___.

Jaja, ska bara skriva färdigt lite här, sen ska jag glo lite på Bert, sen ska jag typ försöka hitta på något sätt att träna inför praktiska proven, utan att ha någonting att tillgå... xD Men man tager vad man haver! Det viktiga med de flesta är att få med principen och alla grejer i huvudet, har ju redan sett och prövat allt. Det enda är att vara noga vid op-tvätten, att bibehålla aseptiken och huvudet kallt!

Vad ska jag göra sen? Jo jag ska göra något åt salladen, den kan vilja komma in i kylskåpet.
Wow, när det blir mörkt, så blir det mörkt fort!

Ja. I helgen då, har jag nog inte berättat någonting om. Var i Trollhättan och hälsade på svärföräldrar och svägerska, och hund :) De var alla så gulliga så :) Vi fick pröva vad jag tror är en typ av TENS-apparat, man sätter fötterna på den och så skickar den olika stötar upp i fötterna och underbenen. Roligt^^ Men inte så roligt när det gör ont i senorna kring fotlederna, men då får man sänka :P
På lördagen tog vi en tripp förbi Göteborg, där vi gick till Tribe där ännu en bröstvårta piercades ;D Sen köpte jag mig nya kängor, Dr. Martens Air Ways :) Sen gick vi runt och myste, åt på Donken var väl inte superromantiskt, men vi kunde inte bestämma oss och plötsligt fick vi ont om tid innan vi skulle vara på Bergakungen och se War Horse :) Den var väl bra, fullständigt orealistisk story och skittöntig huvudkaraktär. Sen märks det att Steven Spielberg inte kan ett skit om hästar, men det gjorde ingenting. Det är lite som filmen Burlesque, den är bra, men inte ett dugg burlesque i stilen.

Sen då. Oväntade event söndag morgon gjorde att vi åkte hem till Skövde lite tidigare än planerat. Påminn mig om att ringa ett samtal... För jag tänker inte tänka att "äh det löser sig", för då står man där helt plötsligt i en situation man hellre hade tagit liiiite senare...

Strunt samma. Jag pratar kryptiskt. Och det medvetet :P

Igår var det övningar på KTC, hade steril operationstvätt och handtvätt/desinfektion, steril påklädnad av rock och handskar stängd vs. öppen metod. Jag misstänker att stängd metod blir den som kommer på praktiska provet...

Näe nu har det blivit för långt igen. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback