Mushroom cloud

Idag var det en sån där vidrig dag att kliva upp. Börja klockan åtta och åka från Skövde gick jag upp strax efter sex, fast sen insåg jag att jag hade kunnat sova typ en tjugo minuter till... Hade det inte varit obligatoriskt så hade jag inte gått. Strunt samma.
Somnade nästan på föreläsningen, just av denna anledningen vill jag egentligen inte sitta längst fram. Man får såna stirroblickar från föreläsaren om man inte riktar full uppmärksamhet åt det de gör.
Just denna föreläsare har antagligen haft Borrelia eller en stroke, halva ansiktet följde liksom inte med i rörelserna från andra halvan. Var lite creepy, kunde inte koncentrera mig när jag tittade, så tittade i mina papper eller på powerpointen. Kan hon inte berätta det först så man vet och kan släppa det sen?

Strunt samma har jag sagt.

Igår var det tenta i anestesiologi 1. Först satt vi och gjorde multiple choice vid dator, för att sedan göra fyra skrivfrågor i aulan. Det var snålt med tid, men jag hann med ungefär 10 minuters marginal.
Självklart var det obligatorisk tentafika efteråt, vi gick till Nockes igen :) Åt en semla eftersom det var fettisdagen. Roligare att uttala det som Fettis-dagen än Fet-tisdagen :P Lånade K's bil och körde hem den igen. Vi mumsade på tacos och såg nya Tintin. Sent på kvällen gjorde vi semlor också. De smakade inte semla. Och vi höll på att döda jästen, men det gick! Sen ringde inte äggklockan heller så de blev lite väl gyllenbruna. Skit samma. Vi gjorde egen mandelmassa också vilken blev jättegod :) Det började dock ryka om mixern.. Per definition inte bra när det börjar ryka om elektriska prylar >.<

Nu har jag skrivit jättemycket. Vill packa mera här i lägenheten, men det känns som om det som ska packas är typ i bruk hela tiden. Hoppas att någon mer hör av sig om möblerna. Äh skickar ett mail till den där konstiga typen. Man kan inte får värre än ignorans. Sen får jag vänta tills nästa helg så vi kan köra grovsopor och börja flytta lite mer grejer till Skövde som får bo där :) <3

Nu ska jag färga håret. Här kommer en superdålig bild på min tandställning. Och visst, efter en sådär fem dagar har de väl rört liiite på sig ändå? ;) (ursäkta den värdelösa bildkvalitéten och ljuset)



Hon sa Tack ska du ha, men vet du vad? Du är ful och äcklig, så du kan dra ~ Markoolio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback