Guy On A Buffalo!

Watch it on youtube! xD Asskön, helstörd film om en kille som rider omkring på en buffel i skogen.. xD

Idag har vi haft intro och föreläsning på Vårdhygien 2. Simpelt, informativt och bra. Jag gillar Ulrika starkt, tyvärr slutar hon den 15/3 för att bara jobba kliniskt.. Men men.
Jag höll på att somna timman efter lunch (tack och lov var det bara den timman kvar), men sen tog vi oss ut på en promenad i det vackra vårvädret! :D

Därefter har jag varit duktig - jag har ringt min hästpraktik och bett om namnet på min handledare. Lite flummigt men jag fick namnet på hon jag pratade med i alla fall, och adress. Jag har skrivit ett brev nu som jag ska sätta frimärke på och posta. Har ringt Ekens och Skövde djurkliniker. Ekens skulle troligen inte ta in några i år, men hon skulle spara mitt nummer. På Skövde var inte den ansvariga tillgänglig men fick lämna mitt nummer så hon kunde ringa upp. Tyvärr så har kliniken stängt Nu nu. Det skulle vara om hon ringer från egen telefon, annars ringer hon väl en annan dag. Om hon ringer alls. Jaja. Mer än så kan jag inte göra.

Jag ska komma ihåg att köpa tippex och frimärke. Borde kanske gå ner på affären och göra det nu. Har ingenting att äta till middag heller. Sen vet jag faktiskt inte vad mer jag ska göra. Eller jo förresten. Jag ska packa inför helgen :) I helgen blir det besök i Trollhättan hos K's föräldrar, och en tur till Göteborg på lördag för piercing (inte av mig denna gång faktiskt!) och War Horse på bio. Mysigt! :)

Okej nu behöver jag gå på toa, så om du tänker ringa mig idag - vänta ett par minuter är du snäll! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback