<3

Helgen har varit bra :) Har fått hjälp upp med massa böcker och sånt som får bo på överslafen i Verastugan hos R. Har bestämt mig för att försöka sälja mina björkhyllor också - så slipper man bära det ner för trappan själv. Plus att vill jag ha nya så är det lätt att hitta på Blocket. Och så blir det mindre att lagra hos Ekram.
Ska se till att lägga upp annonser på det bara.

Just nu sitter jag och försöker förmå mig till att lära artiklarna till seminariet. Har gjort fallseminariet, men vet inte om de blev särskilt bra. Det är skittråkigt att läsa, och ännu tråkigare att svara på frågorna. Jag känner att det inte finns svar på alla frågor, måste liksom antingen smyga mig runt dem; läsa mellan raderna eller helt enkelt hoppa över dem jag inte fattar och ge utrymme för diskussion på seminariet.

K har dragit till jobbet och jag sitter helt själv här .___. Helt okej att bralla på lite med bra musik och plugga, men jag har som sagt egentligen ingen lust. Hade kanske varit mer okej om jag bodde här :) Ska ställa lite saker här under praktikperioden och så slipper jag bo hos någon gammal tant eller i ett tält sista året <3 Särlek :)

Hade en läbbig dröm inatt, du förföljde mig. Jag tror att det beror på en grej från igår som fick min hjärna att koka ihop den drömmen. Var på någon slags butik - Coopen eller Maxi eller liknande. Var hemma hos mamma också ett tag. Du var överallt och vägrade lyssna på mig, låta mig vara. Jag slet sönder halspulsådern på dig - med bara fingrarna! Men du fortsatte ändå leva och smyga runt. Tror inte jag slet tillräckligt. Sen var det massor av skyhöga träd inne på affären. Det var fullt av grenar, men de var alla max 15cm långa, och jag klättrade långsamt. Var rädd att trilla ner, visste att du var där nere och letade efter mig.

Ungefär där vaknade jag och var orolig och stressad. Låt mig vara. Du gör mig obekväm.

Tack och lov fanns det en varm och trygg kropp att krypa intill. Du är fin :) Jag fattar inte vad du gör med mig, men jag är gladare än jag varit på väldigt, väldigt länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback