Boobies

Sitter och jäser på maten, ska ta sats upp och baka brownies inför sista dagen imorgon :)
 
Mm.. Alltså den här skjortan luktar så sjukt gott, även om den inte luktar exakt som min älskling så är det väldigt likt <3 Knarkar sönder den :)
 
Idag har det varit fortsatt lite att göra, vi har en gissning att det beror på att folk har lite knapert med pengar så här i slutet på augusti. Men förhoppningsvis så beror det väl på att djuren håller sig friska (knappast).
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Förutom att jobba imorgon så har jag en plan att försöka ta mig förbi banken och lösa ut mina snåla 160 av 700kr från SJ. Kunde jag inte hellre fått en ny biljett istället? Borde kanske ha kommenterat det i meddelandet, men jag räknade ju faktiskt med att få hela summan, det var ju så det lät på konduktören >.< Skit samma. Jag behöver även hitta lite färg till min mage, kanske dra förbi shock och köpa färgade linser och buttericks och köpa fejkblod. Och myrorna för en docka. Måste kika igenom vad jag har för kläder att använda på lördag, måste hitta nåt som jag kan riva sönder och som inte gör nåt om det får blod på sig.
 
Just nu känns det nice att bara lyssna på lite rock on på spotify, men jag har hittat Lillabloggen på youtube via min lillasyster, och tänkte kolla igenom några klipp där. Kan inte bestämma mig för vad jag är mest sugen på, klipp eller musik? Klipp eller musik?
 
Tåls att tänka på.
 
Oh, en sak till. Vi har fått vårat schema för höstterminen! Har räknat fel, praktiken håller på längre än vad jag trodde, men ska se om jag kan pyssla ihop lite och jobba nån helg så jag får sluta tidigare och åka hem på min födelsedag. Det ska nog gå att lösa!
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback