Påsklov is the shit

Snacka om att jag behöver det här, massa dagar ledigt från skola och praktik! Inte för att praktiken inte är rolig, den blev klart bättre vecka två :) Det är bara det att min hjärna är som ett äppelmos.

Idag har jag och K varit på promenad på Billingen, vi gick 10km-slingan, men gick kanske 9km, eftersom den vid ett ställe går i en loop och kommer tillbaka, vi struntade i den. Vi har plockat med oss påskris också som vi satte fjädrar i när vi kom hem.
Igår var vi i Göteborg, har shoppat kläder till EA på måndag :) Har även köpt ramar till draktavlorna, schabloner till byrån och lite annat smått och gott. Letade skor också, men mina fötter är för stora för alla fina skor >.< Får ta mina vanliga om jag inte hinner hem och hitta ett par direkt innan. Kanske inte så troligt. Måste skriva ut biljetterna också, just det. Hmm.. fråga K om det finns en skrivare på kontoret, kanske han kan göra det när han är förbi där.

Har målat byrån två gånger, en gång med grundfärg och en gång med svart. Den ska få sin andra omgång svart senare ikväll tänkte jag. Ska också gå ner på affären och köpa påskmust och kanske några småägg att ha i riset :P Har fått tre små påskharar av mamma <3 Ska se till att jag får upp en bild så ni får se :) Riset går i Hjalmarsson-Hector färgerna grönt och blått ;) Vi ville ha svart och vitt också, men hittade inga svarta. Kanske får måla små ägg svarta när byrån är klar :D Till sist ska jag även leta reda på några bra ordspråk att skriva på ett par av lådorna. Inga lame-a som carpe diem eller något, utan något snäppet häftigare ;)

Pussigurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback