Inflammerad spottkörtel?

Kan man få det? Annars är det ju bara skav ifrån tandställningen, men jag känner att det har satt sig längre upp, in och ömmar jättemycket.

Idag fick jag hjälpa till vid böjprov, men det var en häst med mycket egen vilja som till slut stegrade sig. Det gick bra, men vi fick ju börja om hela tiden... :P Har sett två andra typer av röntgen idag också som var lite intressanta. Lite blandade patienter, helt okej dag bortsett från att den gick lite långsamt.

Jag ska egentligen ta och sova nu, men jag behövde skriva lite.

På bussen hem idag pratade jag som vanligt med K, och fick för mig att jag vill nog ta med mig Kurt ner till trean, och han satte igång att söka stallplatser på internet. Hittade en jättebra, men tillgång till boxplatsen från och med idag. Lite för tidigt... Men vi mailade nog dit angående intresse om platsen finns kvar i höst. Låg iofs i Tibro, borde hitta någonting närmare Skarasidan av Skövde om Madde ska få rida honom ibland :) Hon blev jätteglad när jag frågade, men ville att jag skulle lova att lära henne att tömköra och det ska jag väl kunna ordna :D

Näe nu börjar mitt batteri att dö. Både i datorn och kroppen.

Pussigurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback