Glad Påsk!

Det blir en lugn påskaftonsdag med fortsatt Harry Pottermaraton, vi är på Half Blood Prince nu. Har mumsat potatis, sill gräddfil med gräslök och ägg. Kanske borde ha haft lite lax eller något, men det var bra ändå. En minipåsklunch tillsammans med älskling :)

Igår snöade det på kvällen och till slut lade det sig på marken. Nu är det inte fasansfullt mycket kvar, men ändå. Usch för snö!

Ikväll ska vi gå ut på Husaren :) Tänkte inviga mina EA-kläder ;)

Har blivit jättesugen på hundköp :D Vi måste dock vänta med det ett par år, K's sötschäfer går inte så bra ihop med andra hundar och vi ska vara beredda på att ha honom ibland ifall hans föräldrar blir upptagna med något särskilt. Blev ändå sugen på att söka runt lite på uppfödare av Dobermanns på klubbsidan :) Har än så länge bara hittat en som har en avelspolicy angående hälsa och mentalitet. Men när det börjar närma sig får man ju ta reda på mer, och kanske ringa och prata med de som inte har någon vettig hemsida.

I torsdags efter att K åkte till jobbet gick jag direkt till Ica Maxi och köpte bara grönt godis och lade i ett litet påskägg som jag tidigare idag gömde i kalsongfacket i K's garderob. Han blev så glad så :) <3 Ibland känner jag mig lite extra fiffig^^, xD

Näe men om man skulle ta och kolla vidare på filmen? Pussigurka! Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback