Faeces-nödig

Onödigt vetande.

Igår var så jäääävla awesome! Eller tja, inte första hälften av dagen, men på kvällen var jag och lillaste syster på Nalen och såg Emilie Autumn, Veronica Varlow, Captain Maggot och Contessa Montebello!! Riktigt bra var det och jag fick ännu en gång ha mina grymma kläder och sminkning^^, Skulle egentligen kunna gå så varje dag, men det blir lite jobbigt >.< Jag är för lat.

Idag ringde jag Albano och frågade om vad som egentligen hände eftersom ingen hörde av sig i förra veckan som lovat. Hon blev förvånad över att jag inte hade fått något välkomstmail som skulle skickats ut till alla blivande sommarvikarier men förstod varför jag ringde och var orolig men sa att "Självklart vill vi ha dig!" och då blev jag jätteprillig och sprang ut till kontoret och berättade för Pippuri och Anna :D

Nu har jag tittat på Bonde Söker Fru - kontaktannonserna, på tv4play. Det är awesome, längtar tills säsongen börjar :D Nu har halva sista avsnittet gått av Erik och Mackan knäcker den manliga koden. Skulle sett den tillsammans med K, men bägge tvapparaterna var upptagna så hans pappa skulle spela in. Tänkte att då kan jag kolla på tv6play imorrn samtidigt som han tittar, men han ska på In Flames imorrn så då går det inte heller. Och sen glömde jag att dra igång tvn här igen, kom på det när den redan var tio över=för sent. Får kolla själv imorrn :(

Måste hitta ett par hörlurar, måste ha musik imorrn på buss och tåg! Så jävla tråkigt att åka i tystnad >.<

Nu ska jag bajsa och sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback