Too much of something is bad enough

Idag hade vi första PBL-mötet med nya gruppen. Jag har Matilda från min förra grupp, roligt : ) Men samtidigt har vi en person som jag inte upplevt vara en samarbetande grupparbetande människa, och en som jag av andra har hört bara tjatar om att man ska vara positiv. Hm... Kan bli intressant.

Så nu har jag alltså både PBL och seminarieuppgiften att jobba på. Emelie och Matilda bjöd med mig till Skövde, så jag tänkte att varför inte? Därför blev det inget besök till bibblan idag som jag hade tänkt - det får bli imorrn istället helt enkelt. Imorrn fyller även Emelie år så då blir det tårtafika, och det är även säsongsstart av Bonde Söker Fru, vilket jag inte är helt säker på om jag nämnt tidigare... ; )

Nu känner jag mig hungrig igen, men jag har nyss ätit .____.

En mugg nyponsoppa till Halv 8 hos mig! : )

Har ringt Elis också, usch gamle gubben :'( Kommer bli tufft när du inte finns längre.

Ringt VC och dubbelcheckat tid, och ringt Tandis - tydligen är jag inte remitterad än - ringa Nacka imorrn och tjata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback