Tillägg

Hade egentligen bara tänkt lägga till en sak i förra inlägget; nämligen en tanke kring seminariet.
Det är några skånsktalande i vår klass. En del talar ändå tydligt och man förstår utan problem.
Sen har vi de som talar en strävsam och knorvig råskånska som man själv får träningsvärk i tunga och halsmuskulatur bara av att härma ett par meningar .____. Jag fattar inte alltid vad de säger.. Än mindre att de själva orkar prata så.

Sen ett annat tillägg, helt annat. Jag sitter och kollar på Karatefylla - eller har det i bakgrunden i alla fall. Herregud. Det är ju helt stört. Men jävligt roligt xD
Nya varianten på Guitar Hero - Groupie Hero. Helt enkelt en bräda med fyra dildos där man ska runka av eller suga av i takt till färgerna på skärmen (antar jag). Roliiiigt^^ Helt min typ av humor xD

Nattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback