Lillasyster!!

Världens bästaste lillasyster har bestämt att hon äntligen vill (kan) komma hit!! :D
Hon kommer hit nästa helg, eftersom vi har tenta nästa onsdag, och det betyder att jag kommer vara jävligt tråkig nu i helgen :/

Nu imorse när jag gick upp har fäsken gått .___. Jag antar att du just nu sitter och förbereder för seminariet med din grupp? Själv ska jag först ta och läsa igenom artikeln jag ska presentera på muntliga.

Varför måste alltid alla seminarier vara så tråååkiga? Alltför ofta har det varit svårt att hitta relevant fakta, och utan att fått tillräcklig fakta innan. Jaja, det här blir nog rätt bra tillslut, vi ska bara få ihop muntliga idag. Ska höra med Matilda om hon vill sätta i mina dreads :)

Tankeställare:


Nu ska jag äta upp min frukost, öva på Vem och läsa artikeln, och min egen text till powerpointen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback