Jönköping

Nu har vi då alltså varit på IKEA och A6 i Jönköping. Här har jag bara passerat med bussen på väg till Göteborg, så det var första riktiga besöket i Jönköping för min del. Jag letade efter ett sideboard till mitt rum - egentligen hade jag velat ha en liten byrå, men hittade ett bord "Lack", svart för 49:- så det fick absolut duga. Mina kläder har det ju äntligen bra i garderoben, så jag behöver ingen byrå, bordet passar utmärkt för min stereo, bok, mobilladdare och sånt.

På väg tillbaka körde Linnea lite fel, så vi fick åka tillbaka och ta av på den avfarten vi hade kört förbi... Som tur var hann vi inte åka långt innan vi insåg att vi var fel ute :P

Jo - jag fick krama fem små barn inne på Stadium! Jättesöta, och tack och lov var ingen av dem snoriga xD

Nu ska jag bestämma mig för om jag vill ha te eller inte - det är så sjukt varmt, men det skulle vara gott med lite honungste... Om inte annat får det bli digestivetårta.

Idag är det minsann ett till födelsedagsbarn jag vill ge en elektronisk puss och kram - min lilla Sandie <3 Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback