How did you FIND me?? .____.

Igår satt jag i princip från det att jag kom hem till midnatt och renskrev. Jag hann även vara med på ett kort besök till ATG där vi fick bevittna behandling med shock wave. Efter det fortsatte jag med mitt arbete med det till seminariet, i biblioteket.

Så efter en kort natts sömn fortsatte dagen med mer föreläsningar. Igår var det om massage och streching, och idag om fysträning hund med Marie Söderström Lindgren. Idag på eftermiddagen var det praktiska massage- och strechövningar med hund. Gick bra, fick ställa några frågor och lära lite nytt. Gick hem och beställde hem hennes och en kollegas bok "Rehabilitering för hund". Enklare, finare och billigare än kursboken. Förhoppningsvis klarar jag mig på den, föreläsningsanteckningar, ev. seminariet och att få låna fäskens kursbok, till tentan.

Idag har jag hunnit ikapp med renskrivningen (bortsett från dagens), gjort PBL:en ytterst slarvigt. Igen.

Sett Bonde Söker Fru, och borde ha duschat. Funderar på om jag skulle lägga mig i badet, eller om det får vänta till imorrn, och bara vaska av mig nu.
Anyhow I gotta go wee-wee! Så natt natt, puss och kram och klappistjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback