Det känns som om det saknas ett inlägg från igår...

Det vore inte första gången jag loggar ut utan att spara och publicera.. Å andra sidan, jag var hos Emelie igår kväll och firade hennes födelsedag - Grattis Emelie! - och såg första Bonde söker fru.
Mysigt, god tårta och fint sällskap.

Tyvärr spöregnade det mest hela dagen igår.. Tack och lov fick jag skjuts längsta biten, mitt muminparaply hade inte gjort så mycket nytta mer än över huvudet : /

Igår hade vi mer Barbroföreläsning, och efter lunch gick jag motsträvligt till bibblan och letade artiklarna till seminariet. Jag hittade 4 värda utav 10. En har jag inte kunnat öppna, ska be om hjälp med den imorgon.
ATG har för övrigt en shock wave-apparat, som vi i gruppen ska få demonstrerad för oss på kliniken : ) Förhoppningsvis kan vi få filma, och ställa några frågor att använda som extra källa i arbetet.

Idag hade vi föreläsningar både före och efter lunch för första gången. Och imorse kom äntligen Ardentes kigurumi - ända fram till dörren, precis innan vi skulle gå. Så jag tyckte att vi skulle ha dem på oss helt enkelt. Älskar folks blickar och kommentarer : P

Jag har även färgat på håret helt svart igen, fånigt när det röda bara tvättas ur och blir brunt >.< Får göra ett långt blekningsprojekt en annan gång, nu är jag sugen på dreads igen... ^^
Precis innan jag ska hoppa ner i badkaret och sätta i färgen ringer Norrtäljepolisen och säger nånting i stil med "Det är inte dig jag är ute efter så du kan sluta svettas nu". Jag trodde honom inte förrän jag förstod vad det var han pratade om. Jag fick alltså göra ett förhör över telefon angående en händelse i somras när jag jobbade i Norrtälje. Förhoppningsvis löser det sig däruppe nu, och han skulle antagligen inte behöva ringa mig igen.. x3

Nu har jag lyssnat till Pink Floyds Pulse-dvd medan jag renskrev klart rörelseapparatens sjukdomar. Imorrn ska jag renskriva Hoven, Sårläkning och Farmakologi från idag. Ska även försöka hinna med en sväng till bibblan och göra lite PBL och lite mer seminarie, och kanske förbi syster märta inför lördag och om jag sparar till freakshow.

Nu blir det nattinatti! Mitt huvud är som en soppetorsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback