The Big Bang Theory season 1

Lillasyster har lånat första säsongen tbbt på dvd av en kompis, så jag satte på den att ha som bakgrund till pluggandet. Roligt :) När jag är klar ska jag ta och kolla in sidereel om det har kommit upp nåt nytt avsnitt säsong 5^^ Leslie Winkle <3

Egentligen skulle jag vilja ha Astrid Lindgren-maraton. Alla vi barn i Bullerbyn, Madicken, Emil, Saltkråkan... Men tyvärr så kommer det inte att hända. Mina A.L. är på VHS i någon kartong på pappas vind, plus att det inte finns nån videospelare. Bajs.

Wow, jag orkar inte plugga mer. Men, det är inte så mycket kvar att göra, läsa igenom artiklarna jag fått på mail, och skriva ner kortfattat vad de säger, för att sedan kunna ha dem till seminariet på måndag.

Sen vill jag rida igen, få tag på han med håret, träffa hanna... Måste göra om beteendestudien och skriva den. Skit. Det går inge bra med den. I värsta fall får jag väl fejka en >.<

Nej, back to work now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback