Sexdröm

Idag var jag som tidigare nämnt i stan med lillasyster. Tyvärr hittade jag inget särskilt, ett nätlinne på rea på hm, men det var helt klart inte det jag var på jakt efter. Jag behöver nya byxor! Kände inte för att stå och pröva byxor just idag.. Får kanske bege mig ut och göra det imorrn. Hittade även en massa fina grejer på Shock, men det är så surt att allt där är så bajsdyrt!

Jag går dessutom och velar över vad jag ska klä ut mig till på bloodfeast, har ett par olika alternativ. Ska hem till pappa imorrn så då ska jag upp och leta bland julgrejerna efter luciakronan. Jobbigt.. Jag vill komma på något klockrent! Nånting man kan få pris för, för bästa utklädnad^^

Inatt förresten drömde jag att jag bodde på hotell, ett jääättestort gammalt slott. Dit kom KoRn, och jag träffade på en tjej som helt randomly talade om för mig vilket rum JD hade. Så jag gick dit helt enkelt och fick resten av drömmen ha massa trevligt med Jonathan Davis på hans rum^^ Tråkigt att vakna sen, och blev tvungen att fråga mamma om jag hade pratat i sömnen xD

Nu ska jag kolla in maskeradsidan lillasyster sitter och kollar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback