Menu 2 ~ Restaurang Klåfingret

Den här tänker jag inte klassa som en lista, men jag kan heller inte låta bli att skriva ner den, då jag måste packa ner den igen. Men den är så underbar - väcker massor av gamla minnen till liv! Menyn ur en förstklassig restaurang grundad av mig själv, min kompis Elin, och med bidrag från lillasyster :D

Förrätter & Aptitretare

--> Skokrämstoast
--> Kritsnittar
--> Nagelkrisp
--> Plastpåsesallad
--> Glasskorpor (extra krispiga!) (L)
--> Smy blyertsuddar i frasigt mosshölje

Huvudrätter

--> Kokt gethår med batteriavfall och ballongplast
--> Hudavlagringsbiffar
--> Välmarinerad dammsugare
--> Ungsstekt scotsh brite
--> Isbergssluttning
--> Friterad grisrumpa
--> Fingerfritz
--> Ventilationspasta
--> Reservdelssoppa
--> Mögelkorv med svettdressing (L)
--> Valspäck med grillad månost
--> Lervattensgryta med potatisgroddar
--> Fiskrens på vackers snäckskal

Desserter

--> Toffelsorbet
--> Soffparfait
--> Doggymousse
--> Papperskaka
--> Hundkex med bladlusmarmelad (L)
--> Övermogna frukter med häftmassa och surgrädde
--> Gummigodis
--> Tandkrämsyoghurt

Drycker

--> Disktrasejuice
--> Färskt dypölevatten

Barnmeny

--> Små dammbollar med mixade sladdsystem

Bröd

--> Strykjärnsfralla
--> Panerad disktrasa


~ Smaklig Måltid! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback