Lördag

Idag har det varit väldigt fint väder, så när jag hade sovit lagom länge åt jag frukost, diskade upp, pluggade lite och sen tog jag en lång promenad bort till Coopen där jag köpte ett par blommor. Mamma gav mig en slant att köpa någon fin blomma att titta på, så det blev två krysantemum, en till mitt fönster och en att ersätta kalanchön i vardagsrummet som bara blivit stor, grön, oblommande och knappt har någon jord kvar.

Sen har jag bara suttit hemma och försökt plugga och ta det lugnt. Ganska enkelt faktiskt, till skillnad från att plugga. Jag trooor att mycket sitter nu, sen är det likt alltid att det gäller att kunna det som kommer till tentan. Tre dagar kvar av "intensivt" pluggande, sen är det bara att köra. Tentafika och simning är det som jag har att se fram emot efter tentan. Förhoppningsvis går den undan.

Idag har jag inte haft någon som helst smärta i käken eller tanden, och igår efter att bedövningen släppte var det inte överdrivet smärtsamt heller, vilket får mig att undra om det hände någonting över huvudtaget. Frustrerande.

Nu är det kväll. Typ 20.40. Och jag har BAJStråkigt! Jag vill att det ska hända nånting! Får glädja mig vid tanken att om en vecka är syster här <3
Ohh och en sak jag hittade på Coopen var självlysande sminkkräm! Jag tänker att eftersom jag inte kommer på nånting till Blood Feast så kan jag helt enkelt kleta in hela mig i sånt! Så får jag se vad jag har på mig till det, men det behöver ju inte vara komplicerat, men mycket blod ska det vara! Fäsk föreslog att jag skulle vara en hattifnatt! xD Vi får se, men det skulle jag ju kanske kunna ordna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback