Gungstol^^

Nu sitter jag i min finfina gungstol som fyllde ut det tomma gapande hörnet i mitt rum. Skulle eventuellt behöva hänga nånting över ryggen, ribborna blir lite väl hårda efter ett tag. Fårfällen hade ju varit bra om den inte antagligen skulle glida ner, och om den inte låg så bra på mammas gamla stol. Så får väl vika ihop en filt eller nåt. Det blev lite omständigt att hämta den, det var tydligen inte i Vara, det var i Kvänum, och då hade jag inte kollat nån karta där förstås, så vi fick ringa ett antal gånger innan vi kom rätt xD

Efter frukost har jag nu diskat och skurat bänkar och spis, lagt badrumsmattan i tvätt i badkaret. Jag funderar på ifall jag ska ta och plocka ihop några kassar återvinning och gå med när jag har pluggat. Det börjar närma sig gränsen till ett vulkanutbrott i klädkammaren nu xD Sen måste jag verkligen handla, jag har ingenting att äta hemma...

Till sist ska jag nog ringa FTV igen och be om en ny tid, en längre tid, så jag kan få lugnande och lite jävlar anama. Tandjäveln ska fanimej ut! Helst av allt vill jag ha mamma med mig så hon kan hålla mig i handen .___. Tyvärr är det lite väl långt för henne att åka bara för det.

Plugga var det. Oj vad motiverat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback